четвер, 7 лютого 2013 р.

П'єса "Прощати"



У Бога в садочку душі зібрались, присіли на хмарки
 І одна з них сказала:
- Я йду на Землю життя проживати, хочу навчитись я інших прощати!
Хай буде тяжко мені там, у тілі, та я навчусь! Не словами, на ділі!
Бог посміхнувся і тихо спитався:
- Кого прощати ти там зібрався?
Хто ж бо образить тебе на Землі?
Душі ж в любові живуть, а не в злі!
Я не бороню, як хочеш іти, та кого прощати - сам мусиш знайти!
Душа тут задумалась на одну мить: щоби прощати - то треба любить!
Якщо я люблю - то як ображатись? Піду я на Землю, щоб точно дізнатись.
І тут же до неї звернулась одна:
- Я тебе люблю! - каже вона, -
Я піду з тобою в життя, допоможу
Зроблю там усе, що потрібно, я зможу!
Другом твоїм я прийду найкращим, аби ти мав з ким ділитися щастям
А як потрапиш в лиху ти годину, як кращий друг - тебе я покину!
Любов же не буде погане казати?! Так і навчишся ти друзів прощати.
Я також піду! - тут інша сказала, - І я тебе люблю, хіба ж цього мало?
Щоб ворогом там у житті твоїм стати, щоби навчився зло також прощати!
Один за одним їх набралось чимало, довго вони той сценарій писали
І по закінченню склали пароль, щоби ніхто не забув свою роль!
Потім злетіли на Землю з хмаринок, почулися плачі маленьких дитинок.
Ночі і дні пролітали з вітрами, час пропливав мовчки вслід за роками
Душі губились, попавши у світ і ледь не забули про той їх обіт
Єдине, що з нього вони пам"ятали, що буде образа, що будуть скандали
Що треба зло якесь тут їм зробити, що воно має когось тут навчити
Так і носились ті душі по світу, шукаючи ключик до того обіту...
...Не всім їм вдалося пароль пригадати...
те слово ЛЮБЛЮ до п"єси "ПРОЩАТИ"






Немає коментарів:

Дописати коментар